مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» افزایش محصول جدید به محصولات بهمن دیزل

به گزارش دنیای خودرو ، همایش معرفی خدمات خاص به مشتریان عمده شرکت بهمن دیزل با حضور مدیر عامل شرکت بهمن دیزل ،اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت بهمن دیزل و جمعی از مشتریان عمده این شرکت در هتل المپیک برگزار شد. مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در این مراسم با اشاره به اجرای طرح کمپینگ خدمات به کلیه مشتریان محصولات ایسوزو گفت : در مذاکراتی که شرکت بهمن دیزل با شرکت ایسوزو داشت مقرر گردید تا طرح تخفیف در قیمت و اجرت تعویض قطعات اصلی محصولات ایسوزو به کلیه مشتریان ایسوزاجرایی شود.

مدیر عامل شرکت بهمن دیزل در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد محصولات بهمن دیزل توسط ۲۰ تا ۳۰ درصد از مشتریان عمده شرکت خریداری می شوند، تصریح کرد : اینکه بخش زیادی از محصولات شرکت توسط مشتریان عمده خریداری می شوند مسلما مزایای زیادی دارد که از جمله آن می توان ارتباط بهتر و بیشتر خریداران عمده و بررسی مشکلات و مسائل آنان نام برد.

میرحکیم حسینی همچنین هر گونه کمک در جهت رونق کسب و کار مشتریان را در توسعه فعالیت های شرکت موثر دانست و گفت : شرکت بهمن دیزل تمام تلاش خود را برای کمک به مشتریان و رونق کسب و کار آنان بکار خواهد گرفت چرا که معتقدیم رونق در کسب و کار مشتریان ،زمینه توسعه فعالیت های شرکت را فراهم می نماید.

مهندس میر حکیم حسینی افزود : در این طرح کلیه نمایندگان خدمات پس از فروش بهمن دیزل با به حداقل رساندن سود ، به کلیه مشتریان محصولات ایسوزو بابت خرید قطعات و اجرت تخفیف ارائه می کنند.

وی همچنین با ابراز نگرانی از افزایش عرضه قطعات تقلبی در بازار گفت : متاسفانه مدتی است عرضه قطعات تقلبی با برند ایسوزو و قیمت بسیار پایین در بازار افزایش یافته و این مساله نگرانی هایی را برای شرکت  و مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

وی افزود : قطعا استفاده از قطعات ارزان و کم کیفیت در دراز مدت به نفع مشتری نبوده و در آینده نزدیک ضرر و زیان زیادی را متوجه مصرف کنندگان خواهد کرد.

وی در ادامه صداقت را از ارزش های سازمانی این شرکت عنوان کرد و افزود : باید واقعیات را به مشتری مطرح کرد و صحبت ها برخلاف واقعیت های موجود نباشد

وی گفت : نگاه ما به مشتریان شرکت بخصوص مشتریان عمده صرفا نگاه فروشنده و خریدار نیست بلکه با توجه به نوع محصول و تفاوتی که در متقاضیان محصولات بهمن دیزل وجود دارد همواره این شرکت به مشتریان خود به عنوان شریک تجاری نگاه می کند.

عرضه محصول جدید بهمن دیزل در سال آینده

مدیرعامل بهمن دیزل در ادامه ضمن اشاره به برنامه عرضه مینی بوس جدید این شرکت به نامکسوس ، از فروش کامیون ۱۸ تن این شرکت خبر داد و اظهار داشت : خوشبختانه تولید کامیون ۱۸ تن مدل FVR با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شده است به طوری که هم اکنون کل ظرفیت تولید این محصول برای یک سال آینده پیش فروش شده است.

حکیم حسینی همچنین تولید و عرضه کامیونت شیلر را از برنامه های آتی این شرکت اعلام کرد و افزود : در حال حاضر تولید انبوه کامیونت شیلر ۶ تن که از کیفیت خوبی برخوردار بوده شروع شده و به زودی با کسب مجوز شماره گذاری این محصول به بازار عرضه خواهد شد ضمنا نمونه های ۵ تن ،


مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در ادامه با اشاره به سیاست این شرکت در توسعه سبد محصولات خود، از عرضه محصول جدیدآن در سال آینده خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سال آینده کامیون ایسوزو ۲۶ تن مدل FVZ به محصولات شرکت اضافه خواهد شد.

میر حکیم حسینی همچنین از توقف تولید کامیونت ایسوزو ۶ و ۸ تن مدلهای NPR و NQRدر این شرکت خبر داد و گفت : در راستای برنامه به روز رسانی محصولات در شرکت بهمن دیزل و توقف تولید محصولات قدیمی ، دو محصول ۶ و ۸ تن NPR و NQRایسوزو از چرخه تولید شرکت خارج و سری محصولات ۷۰۰P جایگزین آنها گردیده است که با استانداردهای آلایندگی کشور مطابقت دارند.

وی اظهار داشت : همچنین در این راستا موتور ۲/۵ تن نیز بهبود وارتقاء یافته است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده